مشتری گرامی به دلیل ایجاد تداخل در درگاه پرداخت ، لطفا قبل از خرید VPN خود را خاموش نمایید .

info@karchinow.com 09375453685
ورود و عضویت
0

سبد خرید شما خالی است

×

لیفان ایکس 70 (lifan x70)

بهروز سلیمانی
۲۴ دی ۱۴۰۰
1 دقیقه دقیقه زمان برای مطالعه
3.9/5 - (11 امتیاز)

بررسی لیفان x70

 

 

لیفان X70 که در سال 2018 در چین عرضه شد، نتیجه مرحله جدیدی در این خودروساز چینی است. سبکی زیبا و محکم، با خطوط مستقیم و کروم که دارد. قسمت عقب دارای یک لیفان غول پیکر است که در وسط درب صندوق قرار داده شده است ،که بحث برانگیزترین نقطه طراحی آن است.

طراحی آن کاملا جدید به نظر می رسد، با جلوی بسیار شیک و مدرن،قسمت عقب بلند و اسپرت. چراغ های جلو از نوع LED و چراغ عقب با طراحی بسیار جذاب به خصوص در عقب ادغام شده است. آنتن از نوع کوسه میباشد  و همچنین چرخ های 18 اینچی جذاب با لاستیک های 225/55/18 قرار داده شده است که چسبندگی خوب و هندلینگ نرم را برای خودرو فراهم میکند ، البته لاستیک فابریکی این خودرو کویر تایر میباشد ، صندوق عقب آن امکان بارگیری lit 419  در حالت عادی و تا 1500 lit در صورت خواباندن صندلی  در ردیف دوم را فراهم می کند، این خودرو دارای سانروف دو حالته میباشد .

فضای داخلی با طراحی نسبتاً مدرن، و با کیفیت نه چندان رضایت بخش، یک فرمان چند منظوره، با ظاهر و احساس خوب. یک داشبورد ساده و در عین حال مدرن با یک سرعت سنج در سمت راست که خلاف جهت عقربه های ساعت کار می کند و یک سرعت سنج دور موتور در سمت چپ که در جهت عقربه  ساعت کار می کند. در مرکز صفحه نمایش تک رنگ، که اطلاعات زیادی در دسترس راننده قرار میدهد .

در نسخه‌های Luxury MT و EX AT، یک مانیتور  نه اینچی بزرگ که از سیستم عامل اندورید بهره میبرد را مشاهده میکنید ، که امکان اتصال به تلفن هوشمند را فراهم می‌کند و طراحی مدرن و زیبایی را ارائه می‌دهد. همچنین یک دکمه روشن/خاموش، باز شدن بدون کلید و یک دوربین معکوس را در همین نسخه‌های ذکر شده در بالا ادغام می‌کند. ایمنی توسط کیسه هوای جلو دوبل (کیسه هوای جانبی و پرده ای)، ترمزهای دیسکی چهار چرخ با ABS و EBD، سیستم نظارت بر فشار باد تایرها، هشدار استفاده از کمربند ایمنی راننده و سرنشین، ایموبلایزر موتور، لنگرگاه ISOFIX، در حالی که لوکس و EX تامین می شود. نسخه های ESP، کنترل کشش و شروع در شیب ها را یکپارچه می کنند.

این خودرو از پلتفرم مشابه برادر کوچکتر خود، X60 بهره می‌برد و ساختاری مونوکوکی دارد که توسط پایه‌های مک فرسون مستقل در جلو و Multilink مستقل در عقب پشتیبانی می‌شود. ابعاد آن با طول 4390 میلی متر، عرض 1820 میلی متر و ارتفاع 1715 میلی متر و فاصله بین دو محور 2620 میلی متر است.

موتور آن یک موتور کلاسیک 2.0 لیتری چهار سیلندر 16 سوپاپ با تزریق چند نقطه ای است که حداکثر قدرت 137 اسب بخار در 6000 دور در دقیقه و حداکثر گشتاور 185 نیوتن متر در 4200 دور در دقیقه را ارائه می دهد که مطابق با مقررات آلایندگی یورو V است. این خودرو دارای دیفرانسیل جلو با دو گزینه گیربکس، گیربکس شش سرعته CVT (گیربکس متغیر پیوسته) اتوماتیک با گزینه‌های اسپرت (Sequential)و(Low) هندلینگ و یک گیربکس دستی پنج سرعته دیگر است. مصرف مصوب در شهر به9.7 در 100 کیلومتر و برای نسخه های دستی در بزرگراه به 9 لیتر در 100 کیلومتر ب و در شهر به تقریبا به 10 لیتر در 100 کیلومتر و  برای CVT در بزرگراه طبق تست با دور موتور تقریبی 3.5 در دقیقه مصزفی حدود 9.7 لیتر در 100 کیلومتر را شاهد خواهید بود.

 

تجهیزات به صورت استاندارد در تمامی نسخه ها، چراغ های مه شکن جلو، کنترل از راه دور برای باز شدن درب ها، فرمان قابل تنظیم ارتفاع، صندلی های عقب تاشو، قفل مرکزی، شیشه های جلو و عقب برقی، تهویه مطبوع، سنسور دنده عقب، اتوماتیک روشنایی با حالت (Follow Me Home) آینه های بیرونی با کنترل الکتریکی با چراغ راهنما داخلی، قفسه های سقف، اسپویلر عقب با چراغ ترمز سوم داخلی، صندلی های چرم اکو و رادیو با اتصال AUX و USB. از جمله گزینه هایی که بسته به نسخه می توان روی آنها حساب کرد، سیستم باز کردن کلید هوشمند (کلید کمتر)، دوربین دنده عقب و سنسورهای جلو و عقب، صفحه نمایش چند رسانه ای LED 9 اینچی با MP5 با بلوتوث، سیستم چند منظوره به فرمان با صدا و دستورات سرعت کروز و سانروف برقی.

 

شما هم اگر مالک خودرو لیفان هستید، میتوانید عکس ها و انتقادات خود را با دوستان خود به اشتراک بگذارید .

فقط کافیه عکس ها و فیلم های خود را در واتساپ برای ما ارسال کنید

 

یک پاسخ به “لیفان ایکس 70 (lifan x70)”

  1. ایمانی گفت:

    خیلی ظاهر زیبایی داره نسبت به ایکس ۶۰ قابل مقایسه نیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 4 =

مطالب مرتبط

فیدلیتی FIDLITY

[video width="720" height="720" mp4="https://karchinow.com/wp-content/uploads/2021/12/فیدلیتی.mp4"][/video] فیدلیتی FIDLITY     فیدلیتی یک خودرو کراس اور میباشد که در سال 2018 تولید آن در ...
بهروز سلیمانی
۱۹ آذر ۱۴۰۰

تیگو 7 پرو

[video width="480" height="480" mp4="https://karchinow.com/wp-content/uploads/2022/09/تیگو-7-پرو.mp4"][/video]  
بهروز سلیمانی
۱۹ شهریور ۱۴۰۱

اطلاعاتی که میتواند در مورد خرید پمپ هیدرولیک استوک خودرو به شما کمک کند

اطلاعاتی که میتواند در مورد پمپ هیدرولیک فرمان خودرو (استوک) به شما کمک کند : پمپ هیدرولیک فرمان ...
بهروز سلیمانی
۲۵ خرداد ۱۴۰۲
فیلدهای قابل نمایش را انتخاب کنید. بقیه فیلد ها مخفی خواهند شد
  • تصویر
  • کد محصول
  • نمره
  • قیمت
  • موجود
  • دسترسی
  • توضیح
  • عرض
  • اندازه
  • ویژگی ها
  • فیلد دلخواه
مقایسه
preloader